Nya e-tjänster inom upphandlingsområdet
Du vet väl att Eslövs kommun har lanserat två e-tjänster för dig som är intresserade av kommunens upphandlingar?
Om du vill att vi på Inköps- och upphandlingsenheten kommer ut till dig och ditt företag för att berätta mer om hur vi jobbar med kommunens inköp, hur en upphandling går till och hur du gör för att delta i våra upphandlingar, använder ni er av e-tjänsten ”Boka en upphandlare”. Kommunens inköps- och upphandlingsavdelning kommer att kontakta dig för att boka en tid och plats som passar dig. Du kommer säkert att få träffa någon av oss som arbetar med inköp och upphandling: Anna Larsson, kategoriansvarig för tjänsteupphandlingar, Sanna Sterner, kategoriansvarig för varuupphandling och Linda Åkesson, kategoriansvarig för upphandling inom IT/digitalisering.
Om ditt företag vill öka chanserna att göra affärer med offentlig sektor rekommenderar vi att du, via e-tjänsten direktupphandling, anmäler intresse att delta i kommunens direktupphandlingar. Här fyller du i ett kort formulär om vad ert företag kan erbjuda och informationen sparas och beaktas inför kommande direktupphandlingsbehov.
På våra webbsidor finns dessutom tips till dig som ska lämna anbud och även en film med en av kommunens leverantörer som beskriver sitt deltagande i en av kommunens upphandlingar, under devisen ”våga delta”.
”Vi hoppas med dessa e-tjänster synliggöra kommunens inköps- och upphandlingsarbete och förenkla för våra företagare att närma sig den offentliga affären. Genom dialog sker kunskapsutbyte och när vi lär oss mer om varandras förutsättningar ökar möjligheterna för oss att skapa goda affärer tillsammans”, kommenterar Susanna Karlsson, Inköps- och upphandlingschef.
Komplettera din feedback genom att välja en kategori och ange kommentar.
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.